O mnie


Witam!

Zapraszam do współpracy...

Pisanie to moja pasja. Pasja, której poświęciłam ponad 20 lat mojego życia. Pisałam do gazet i czasopism. Piszę blogi, wiersze i haiku. Jestem autorką i współautorką kilku książek. Od kilku lat zajmuję się także copywritingiem. Moje teksty są pisane prostym językiem, a teksty SEO spełniają wszystkie wymogi, jakie muszą być spełnione, żeby zostały zaakceptowane przez roboty Google'a.

Zamawiając u mnie teksty, możesz mieć pewność, że zlecenie zostanie zrealizowane w terminie, solidnie, w miarę szybko i niedrogo.

Zapraszam do kontaktu.


środa, 16 stycznia 2019

Dopasowanie buta narciarskiego



Dopasowanie buta narciarskiego jest bardzo ważne. Od tego zależy komfort i precyzja jazdy. Różni producenci tworzą specjalne technologie umożliwiające dopasowanie buta do stopy narciarza, których nazwy nic przeciętnemu narciarzowi nie mówią.
Dobór buta zaczyna się od pomiaru długości i szerokości stopy oraz najlepiej także jej wysklepienia. Pomoże to wybrać odpowiedni model buta, rozmiar oraz odpowiednią wkładkę. Wkładka poprawia stabilność stopy w bucie. Buty mierzy się zapięte, a pięta musi opierać się o tył buta. Na tym etapie można wyregulować klamry. W bucie należy pozostać kilka minut, aby but się ułożył na stopie. Delikatny ucisk można skorygować. Metod jest kilka.
Wygrzewanie buta wewnętrznego to włożenie do specjalnego urządzenia i nastawienie odpowiedniej temperatury. Buty zakłada się po około 10-15 minutach i zapina klamry z umiarkowaną siłą. But ma na stopie ostygnąć, dopasowując się do stopy.
Wygrzewanie skorupy buta polega na włożeniu skorupy buta do specjalnego urządzenia, nastawieniu temperatury i założeniu buta. Ważne by ktoś pomógł, bo klamry są gorące. Po dopięciu klamer należy stać w pozycji narciarskiej do ostygnięcia buta. W tym czasie skorupa buta powinna się dopasować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz