O mnie


Witam!

Zapraszam do współpracy...

Pisanie to moja pasja. Pasja, której poświęciłam ponad 20 lat mojego życia. Pisałam do gazet i czasopism. Piszę blogi, wiersze i haiku. Jestem autorką i współautorką kilku książek. Od kilku lat zajmuję się także copywritingiem. Moje teksty są pisane prostym językiem, a teksty SEO spełniają wszystkie wymogi, jakie muszą być spełnione, żeby zostały zaakceptowane przez roboty Google'a.

Zamawiając u mnie teksty, możesz mieć pewność, że zlecenie zostanie zrealizowane w terminie, solidnie, w miarę szybko i niedrogo.

Zapraszam do kontaktu.


środa, 16 stycznia 2019

Lek Hydroxyzinum

Lek Hydroxyzinum  wykazuje działanie przeciwlękowe, nasenne, uspokajające i przeciwhistaminowe oraz przeciwwymiotne. Lek nie wpływa na czynności kory mózgowej. Jego działanie uspokajające związane jest z hamowaniem aktywności ośrodków podkorowych. Hydroxyzinum łagodzi uczucie zagrożenia, niepokoju i zmniejsza napięcie mięśni.
W przypadku bezsenności powoduje wydłużenie czasu snu, skrócenie okresów przebudzeń w czasie nocy. lek ułatwia również zasypianie. Czasem stosowany jest przed zabiegami chirurgicznymi. Hydroxyzinum (hydroksyzyna opinie) nie powoduje zaburzeń pamięci, a po przerwaniu stosowania nie występują problemy z odstawieniem.
Hydroxyzinum dobrze się wchłania. Po podaniu doustnym uspokojenie następuje po 5-10 minutach, jeśli zażyło się syrop i po 30-45 minutach w przypadku zażycia tabletki. Stężenie maksymalne następuje po 2 godzinach od zażycia preparatu.
Lek jest dość dobrze tolerowany i ma dobre opinie, ale mimo to nie wszyscy mogą go przyjmować. Przeciwwskazań jest sporo w tym porfiria, choroby sercowo-naczyniowe, zaburzenia elektrolitowe, nagła śmierć sercowa w wywiadzie rodzinnym, zmniejszenie częstotliwości rytmu serca, stosowanie leków mogących wydłużać odstęp QT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz